About me!

För att lära känna mig mer så tänkte jag göra denna tag, så varsågod!


 

Har du ett mellannamn?

Svar: Ja, Margareta Alfrida, det ena tycker jag inte om och det andra älskar jag. 

Vad är ditt favoritämne i skolan?

Svar: Engelska

Vad din favoritdrink?

Svar: Cola med citron är väldigt gott. 

Vad är din favoritlåt just nu?

Svar: He Is, Save Me och If I Were Sorry

Vad skulle du döpa dina barn?

Svar: Hedda, Lykke-Li, Assar, Romeo, Lo, Rio, ja, jag har många namn.

Vill du delta i någon sport?

Svar: Kommer inte sluta rida på många år i alla fall.

Favoritbok?

Svar: Anne Franks Dagbok, Konspirationsteorier och Verkligheten. 

Favoritfärg?

Svar: Grå  

Favorit djur?

Svar: Hund, kommer alltid vara det. 

Favorit parfym?

Svar: Tycker typ bara Vanilla Lace och Coconut Passion från VS luktar gott. 

Favorit semester?

Svar: Campingsemestrar och fjällen med familjen, alltid lika roligt!

Har du tagit studenten?

Svar: Har inte tagit studenten, längtar dock så mycket till den dagen. 

Har du någonsin varit ut ur landet? i så fall hur många gånger?

Svar: Ja, 10 gr kanske

Talar du något annat språk?

Svar: Flytande engelska

Hur många syskon har du?

Svar: Mina två älskade bröder

Vilken är din favorit butik?

Svar: Fysisk typ Hööks, internet nelly.com

Favorit restaurang?

Svar: Asken i Norrköping

Tycker du om skolan?

Svar: Jag ÄLSKAR skolarbete, själva skolmiljön har gett mig panikångest och terapisamtal, jepp...

Favorit youtuber?

Svar: Familjen Wikström Malmqvist

Favoritfilm?

Svar: Johan Falk och de senaste Beck är jättebra

Favorit TV-show?

Svar: Vanderpump Rules

PC eller Mac?

Svar: Skulle nog säga Mac, men har en PC.

Vilken typ av telefon har du?

Svar: iPhone 5S

Hur lång är du?
Svar: Ibland 175 cm, ibland 177 cm, ibland 179 cm, ja, nån stans mellan 175 och 180 cm

Tjockleken på datorn, detta spel jag spela var mitt favoritspel, klädde tjejer i olika outfits. 
 
Övrigt | |
#1 - - malin:

Vad roligt, då ska jag se till att rida bra ;)

Upp