Tillbaka

Hejhej! 
 
Sorry för lite långt uppehåll, det blev lite mycket i livet, men nu är det back to normal och jag ska ha tid att blogga. 
 
Tävlingen i söndags gick inte bra, när jag skulle testa att gå ut på isen totalvägra han och när vi tillslut fick honom på isen stog han och skaka och ville inte röra sig, så vi strök oss men bättre lycka nästa gång. 
 
Så nu övar vi för att vara on top den 16 april, jag övar galopp från skritt, tölt till trav och långfredagen ska vi på träning och finslipa allt. För att kunna gå över till V2 den 25 maj, för jag vill inte tävla lättklasser, för det är inte målet. Vi ska tävla på hög nivå. 
 
 
Jag ska publicera veckans schema och planera träningen till den 16 april, det är SÅ himla mycket planering hela tiden, för att kunna maximera allt, och jag ÄLSKAR det. 
 
 
Vi hörs!
 
 
Ofsi, Vardag | |
Upp